Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 15.12.2017, 21:54

Лубенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Новини школи
Категорії розділу
Документи відкритого доступу [0]
Інформація про діяльність закладу [0]
Фінансова діяльність закладу [0]
СТАТУТ (НОВА РЕДАКЦІЯ) [1]
Свідоцтво про атестацію [1]
Річний звіт про діяльність закладу [1]
Правила прийому учнів до закладу [1]
Структура та органи управління закладу [1]
Кадровий склад закладу [1]
Освітні програми, що реалізуються у закладі [1]
Ліцензований та фактичний обсяг учнів закладу [1]
Матеріально-технічне забезпечення закладу [1]
Умови доступності для навчання осіб з ООП [1]
Кошторис [1]
Фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів [1]
Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог файлів

Головна » Файли » Прозорість та інформаційна відкритість закладу » Структура та органи управління закладу

Структура та органи управління закладу
[ Викачати з сервера (15.1Kb) ] 23.11.2017, 21:04

Структура та органи управління закладу

Лубенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат в своїй структурі має початкову школу (підготовчий, 1 – 4 класи, строк навчання 5 років), а також основну школу (5 – 10 класи, строк навчання 6 років).

Спецшкола-інтернат може мати у своєму складі дошкільні групи, класи з поглибленим вивченням предметів та класи (групи) з вечірньою (заочною) формою навчання.

З метою оптимізацїї управління життєдіяльністю школи-інтернату в закладі створено органи управління, діяльність яких дає змогу враховувати потреби учасників навчально-виховного процесу. Наявність розгалуженої структури управлінських органів у школі вимагає організації їх взаємодії, координації роботи всіх підрозділів.

Органом управління Лубенською спецшколою-інтернатом є педагогічна рада, повноваження якої визначаються Положенням про загальноосвітні навчальні заклади.

Секретар обирається з числа педагогічних працівників терміном на один навчальний рік.

Робота педагогічної ради й періодичність її засідань  планується відповідно до плану роботи спецшколи-інтернату на даний рік і, як правило, становить не менше чотирьох на рік.

Педагогічна рада:

  • розглядає питання навчальновиховного процесу в спецшколі-інтернаті і приймає відповідні рішення;

  • організовує роботу по підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, розвиток їхньої творчості, ініціативи, запровадження досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

  • обговорює і обирає варіанти навчальних планів, програм, підручників;

  • виробляє рекомендації з питань поліпшення методичної роботи вчителів та вихователів.

Члени педагогічної ради мають право виносити на розгляд будь-які питання, пов’язані з навчально-виховним процесом.

 Органом громадського самоврядування Лубенської спецшколи-інтернату є загальні збори (конференція) колективу школи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) трудовий колектив може обирати органи колективного самоврядування закладу, до складу яких не може обиратися керівник закладу.

Рішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності спецшколи-інтернату, виробляються і приймаються його  органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображаються у колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці, виробничі, трудові відносини трудового колективу з адміністрацією школи.

Категорія: Структура та органи управління закладу | Додав: Serdyuk_S_O
Переглядів: 20 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Годинник сайту
Слайд-шоу
Друзі сайту






Погода
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Счётчик

Лубенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz