Лубенська спеціальна школа-інтернат - Історія
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 23.07.2014, 08:35

Лубенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат

Меню сайту
Новини школи
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0
Форма входу

Історія

Історія школи

 

    Багаторічна історія нашого навчального закладу, як допоміжної школи – інтернату для розумово  відсталих дітей, започаткована 11 серпня 1955 року наказом №117 завідуючого обласним відділом народної освіти від 9 серпня 1955 року. Цим наказом учбовий заклад лише реорганізовується. Історичне коріння його набагато глибше.

    Ще в 1945 році, коли  місто тільки почало відбудову після страшної війни, яка знищила майже все  господарство країни, забрала багато мільйонів життів наших співвітчизників,  уряд нашої Батьківщини вбачав першочерговим своїм завданням піклування про  дітей. У колишньому панському маєтку по вулиці Лисенка 6 1 жовтня 1945 року відкривається Лубенська школа – інтернат для глухонімих дітей. Директором було призначено тов. Боргуна Миколу Івановича, який працював на посаді завучбової частини ремісничого училища №3 заводу «Комунар».

    Школа швидко комплектується кадрами. 1 листопада 1945 року школа приймає перших вихованців. Станом на 1 березня 1946 року їх налічується - 15, а в липні – 19.На протязі 1946 - 1954 років директорами школи працювали : Копотун С.В.,Сахно Д.І., Бурма Д.Н. Загалом, у школі, згідно наказу № 45 від 01.09.53, навчалося 70 учнів.

     15 серпня 1955 року керування навчальним закладом прийняв Тесля Григорій Іванович – перший директор допоміжної школи.

    Кожного ріку кількість учнів і класів збільшується. У 1966 - 1967 навчальному році за парти сіло 135 учнів. Перший випуск 7го класу відбувся у 1960 році. Згідно загальносоюзної шкільної реформи, яка проводилась в той  час у країні, семирічкизмінювались восьмирічками.

     Лубенська допоміжна школа-інтернат   також стає восьмирічною, тому перший випуск учнів восьмого класу, які навчались в школі з першого, відбувся в 1963 році. У 1966 -1967 навчальному році кількість учнів зростає до 135 чоловік, що складає 9 класів-комплектів. У школі на той час працює 14 вчителів та 12 вихователів. Розгортається позакласна робота, працюють такі гуртки : «Умілі руки», співочий, танцювальний, юннатів, фізкультурний, ляльковий, гурток казок. У гуртках вихованці займались цікавою їм практичною роботою. Мали певні, підчас доволі високі, результати. Так, гурток «Умілі руки», яким керував вчитель столярної справи Литвинов Микола Петрович, представив на міжнародну виставку, яка відбулась в місті Прага (Чехословаччина),модель залізниці, випиляної з фанери, оздобленої потягами, вокзалом, рейками, стрілками . Модель приводилася в рух і працювала від акумуляторної батареї. Розмір залізниці складав 1.5 м2. Гуртківців нагородили міжнародною «Першою премією», а Миколу Петровича - спеціальною медаллю. У школі працювали три майстерні ( швейна, столярна і шевська), у яких діти виробляли продукцію для потреб школи. По закінченні школи учні отримували розряди з правом працювати на виробництві.

    В 60х роках школа швидко розбудовується : збудовано приміщення нової школи на 6 класних кімнат, зведено приміщення клубу, побудовано харчоблок, швейну майстерню.

    Цікавими є сторінки виховної та загально-розвиваючої роботи : загальношкільні піші походи по рідному краю, подорожі на катері по річці.  Багата історія рідного краю, оточуюча природа, міста та їх краса, сприяли розвитку кругозору дітей та вихованню в них патріотичних почуттів до своєї Батьківщини.

    Реалізація принципів гуманізації освіти сприяє подоланню стереотипів у розумінні проблем навчання і виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку. Мета педагогічного колективу школи – орієнтація на ефективне використання збережених систем, здатних взяти на себе компенсаторно-корекційне навантаження, розвиток психічних процесів, необхідних для опанування дитиною з особливими освітніми проблемами потрібних знань, умінь і навичок з метою їх інтеграції в суспільство.

    Школа-інтернат є, насамперед, навчальним закладом, який надає учням певний обсяг знань та вмінь. Але для школярів важливим є вміння користуватися набутими знаннями, тому основним напрямком роботи педагогів є формування в учнів практичних умінь. Корекційно-розвивальна робота з учнями в умовах інтернату відбувається на спеціальних заняттях: розвитку мовлення, соціально-побутової орієнтації, лікувальної фізкультури, музики і ритміки. Крім того, корекція інтелектуальної та психічної сфери відбувається на усіх уроках, виховних та позакласних заходах.

    Навчально-виховний заклад покликаний здійснювати навчання і виховання дітей з недоліками розумового розвитку за спеціальніми навчальними планами і програмами, проводити професійно-трудове навчання і професійну орієнтацію вихованців за професіями , які доступні дітям в опануванні: столяра, маляра-штукатура, шевця, швачки. Основне завдання діяльності усього педагогічного колективу - корекція недоліків розумового і фізичного розвитку в процесі навчання та виховання, виправлення дефектів загального і мовного розвитку, а також здійснення лікувально - профілактичних заходів. Для вирішення завдань навчально -виховного процесу  школа має відповідну матеріальну базу.

    Школа стрімко здобуває нове обличчя : відновлюються навчальні корпуси, спальні приміщення, модернізується санітарно- гігіенічна база. Створені гарні умови для навчання у класних приміщеннях. Велике значення має впровадження у навчально-виховний процес сучасної техніки та пристроїв. Для зручності проживання вихованців придбані нові меблі, оновлено спальні приміщення, поліпшується оздоровчо-лікувальна база, яка так необхідна нашим учням.

    В школі обладнано 10 класних кімнат, 5 навчальних майстерень, кабінет психолога, соціально-побутової орієнтації. До послуг учнів актовий зал, бібліотека з читальним залом, ігрова кімната, кімната для перегляду телепередач. При медпункті працює процедурний, фізіотерапевтичний кабінети. В школі діють 16 гуртків за інтересами.

    Навчально-виховна робота педагогів, турбота обслуговуючого персоналу спрямовані на створення домашнього затишку та родинного тепла для кожної дитини.



Годинник сайту
Слайд-шоу
Погода
Календар
«  Липень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Сьогодні
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Пошук
Друзі сайту
Счётчик

Лубенська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат © 2014
Безкоштовний хостинг uCoz